Klubben Sportsinfo Presse Tilbud Sponsor Links Kontakt
Beskrivelse Vision M�ls�tning
Sidste nyt

Norsk hj�lp fra Tyskland til �rhus GF!!!
Som erstatning for Jan Paulsen har �rhus GF med �jeblikkelig virkning lejet playmakeren Alexander Buchmann af Flensburg, som erstatning for Jan Paulsen. Paulsen har h�nden i gips efter et m�de med GOGs Kasper Nielsen og er ude indtil for�rss�sonen. Alexander er en rigtig sp�ndende spiller, som Flensborg p� sigt venter sig meget af, men han har tiden for sig, og Flensborg er godt d�kket ind af de to landsholdsspillere Christian Berge og Joachim Boldsen. Derfor har det v�ret muligt at lave en aftale med den nordtyske klub om en kortere lejeaftale. Alexander er teknisk utroligt velfunderet og samtidig meget skudst�rk, han kan tilf�re holdet den ekstra dimension, som vi naturligt vil savne uden Jan Paulsen, - uden det i�vrigt er muligt at sammenligne de to spillere, som er vidt forskellige typer. Vi gl�der os til at pr�sentere Alexander for hjemmepublikum n�r vi den 6.12. tager imod Skjern. Vil man inden da have en lille forsmag b�r man kigge forbi Silkeborg Hallerne p� l�rdag kl. 15.30, hvor Silkeborg Voel er v�rter.

Oprettet af: MTA d. 25-11-2003.

G� til liste over alle nyheder