Klubben Sportsinfo Presse Tilbud Sponsor Links Kontakt
Beskrivelse Vision M�ls�tning
Sidste nyt

Nye spillere til �rhus GF
Vi er i �rhus GF meget glade for at kunne pr�sentere 3 nye spillere i absolut topklasse. Spillerne tror vi p� er med til at l�fte �rhus GF endnu en tak imod vores m�ls�tning om at v�re med helt fremme.

De nye spillere er:

Toke Falkenberg Holst:
Toke er et af landets helt store talenter p� venstre back, og har igennem l�ngere tid v�ret p� �rhus GFs �nskeseddel. Den 22 �rige spiller har spillet 30 Y- og U-landskampe og har haft en meget positiv udvikling de seneste s�soner, hvilket senest har f�rt til en udtagelse til ligalandshol-det. Toke kommer til klubben efter 2 s�soner i Team Tvis-Holstebro.

Jonas Degnbol
Jonas er et stort talent p� m�lmandsposten hvilket har f�rt til kampe p� b�de Y- og U-landsholdet. Jonas har masser af rutine fra s�vel TDC-ligaen som de store europ�iske turneringer. Han er en meget st�rk m�l-mand, med de kvaliteter der skal til for at afg�re en kamp. Jonas er 26 �r gammel og kommer til klubben fra Skjern H�ndbold, hvor han har spillet de seneste 5 s�soner.

Jesper Jensen
Jesper henter vi i den Norske klub Stord, hvor han har spillet den sene-ste s�son. Jesper er tilt�nkt pladsen som h�jre fl�j, men han evner lige-ledes at spille h�jre back. Jesper kommer oprindeligt fra N�vling IF, men har spillet i ligaen for hhv. Vadum og Aalborg HSH inden han sidste s�-son tog til Br�nderslev og blev 1. divisions mest scorende spiller med n�sten 200 scoringer. Jesper er 26 �r gammel.

Oprettet af: Tange d. 05-02-2004.

G� til liste over alle nyheder