Klubben Sportsinfo Presse Tilbud Sponsor Links Kontakt
Beskrivelse Vision M�ls�tning
Sidste nyt

Kasper S�ndergaard forl�nget
Kasper S�ndergaard og �rhus GF har forl�nget kontrakten med yderligere to �r s�ledes den nu l�ber til 2007. Kasper S�ndergaard, der i disse dage er med ligalandsholdet til Flandern Cup, kronede en stor s�son med 141 scoringer og dermed en sjetteplads p� topscorerlisten i TDC Ligaen. "Kasper S�ndergaard er utvivlsomt en af Ligaens mest eftertragtede spillere, og med den udvikling, Kasper S�ndergaard har haft, har der fra andre klubber v�ret stor interesse i at skrive kontrakt med Kasper. Det er derfor en stor gl�de, at Kasper har valgt at forts�tte sin udvikling i �rhus, hvor han er faldet godt til s�vel p� holdet som i byen. Under cheftr�ner Erik Veje Rasmussens ledelse har Kasper S�ndergaard alle muligheder for at udvikle sig yderligere", udtaler �rhus GF�s direkt�r, Henrik Jacobsen.

Oprettet af: MT d. 20-05-2004.

G� til liste over alle nyheder