15 december 2004
PRESSEMEDDELELSE
Af:
Det planlagte tidspunkt for start af Nordisk ligaturnering for herrer i januar 2005 bliver ikke til noget.

Et �lille� slutspil i de to f�rste weekender i april 2005 er ogs� opgivet.

Det har ikke p� nuv�rende tidspunkt v�ret muligt at afstemme grundlaget i tilstr�kkelig sikker grad, herunder den politiske situation i h�ndbolden i de fire nordiske lande, udtaler direkt�r i Kolding IF Jens Boesen, der samtidig er ordf�rende i Nordisk Ligahandboll AB.

Derfor besluttede styrelsen i Nordisk Ligahandboll AB p� sit seneste m�de i G�teborg, ikke at gennemf�re turneringen i kommende januar og april 2005.

Arbejdet med etableringen af grundlaget for turneringen forts�tter ligesom samarbejdet omkring fortsat udvikling af h�ndbolden i de nordiske lande er af stor betydning, slutter Jens Boesen.

Nordisk Ligahandboll AB

Jens Boesen