�rhus GF +45 89386000
HOVEDSPONSOR
SPONSOR I �RHUS GF?

GF BACKSTAGE
nyt tiltag for unge h�ndboldfans i �rhus
Vi satser p� lidt mere liv og aktivitet i og omkring kampene i NRGI Arena. Det skal gerne v�re lidt sjovere og mere festligt at komme til h�ndbold i �rhus�.

GF BACKSTAGE skal v�re et m�dested for b�rn og unge, hvor hygge, leg og sport i trygge omgivelser skal v�re i fokus.

S�dan ser forl�bet typisk ud for GF BACKSTAGE til en hjemmekamp:

• Fra ca. � time f�r kampstart er der mulighed for at samles i GF BACKSTAGE omr�det i foyeren ved CafeBreak. Her vil der v�re forskellige aktiviteter bl.a. X-box/Playstation consoller, merchandise, tilmeldingsblanketter og mange andre overraskelser hen ad vejen.
  • N�r kampen skal til at g� i gang samles alle GF BACKSTAGE medlemmer (og evt. for�ldre) p� tribunen bag det ene m�l, tribunen kommer i fremtiden til at hedde
    GF BACKSTAGE-tribunen. Under kampen g�lder det om at klappe, huje og larme, s� vi kan f� den rigtige stemning i hallen. Der vil ogs� v�re et par stykker med store trommer til at holde rytmen og gejsten i vejret�
  • I halvlegen vil der v�re konkurrence for udvalgte af de mest larmende fra BACKSTAGE-tribunen.
  • Efter kampen er der igen mulighed for at samles i GF BACKSTAGE omr�det ved CafeBreak hvor GF spillerne vil komme og skrive autografer, snakke om kampen mv.

Alle fra 15 �r og nedefter har gratis adgang til �rhus GF�s hjemmekampe.

HUSK DET ER GRATIS AT V�RE MED I GF BACKSTAGE og du f�r en masse fordele og gode stunder�

Tilmelding til GF BACKSTAGE:

Tilmeld dig online her p� siden, tryk her

Print en tilmeldingsblanket ud, udfyld den derhjemme og husk at tage den med til n�ste hjemmekamp, tryk her

F�r du ikke medlemsmail fra �rhus GF/Backstage??

F�r du ikke medlemsmail fra �rhus GFs Backstage, s� kan det v�re at vi ikke har din mail eller den vi har, er den forkerte mailadresse.

S� send en mail med dit navn og mailadresse til [email protected] og v�re med i verdenen omkring �rhus GF og Backstage.

Lodtr�kning

Ved hjemmekampene tr�kkes der lod om fine pr�mier til medlemmerne af GF Backstage, man skal dog v�re tilstede i hallen for at vinde pr�mien.

Medlemskort

Der er nu lavet et medlemskort til alle medlemmer af GF Backstage. Du kan afhente dit medlemskort i Backstage omr�det inden kampen.

Sponsorer for GF BACKSTAGE:

Sparekassen Kronjylland - SuperBest - Jytas - CT St�l - Guldbageren Risskov
CO-SPONSORER