Klubben Sportsinfo Presse Tilbud Sponsor Links Kontakt
Koncept What's in it for me? Udgivelser Prisliste
Sidste nyt

Sponsor: What�s in it for me?
I dag t�ller sponsorkredsen ca 200 virksomheder. Disse sponsorer har sikret sig et unikt og bredt netv�rk via erhvervsklubben. Her arrangeres i forbindelse med hjemmekampene en bred pallette af foredrag, g�-hjem-m�der og events. Virksomhederne sp�nder meget vidt og har mange forskellige motiver for deres engagement:

Kraftig eksponering p� spillet�j, i ArenaeN, i lokale og landsd�kkende aviser samt p� TV.

Arrangementer i forbindelse med kampe eller hjemme i virksomheden for at underbygge corporate image eller lancering af nye produkter og ydelser. Kun fantasien s�tter gr�nsen.

Udvikling af virksomhedens image i lokalomr�det ved identifikation med "byens drenge".

Mulighed for at tilknytte profilerne fra �rhus GF til interne og eksterne firma arrangementer.

�rhus GF virker gerne som idegenerator, tovholder eller totalleverand�r ved st�rre medarbejder- eller virksomheds arrangementer.

Interesseret? Kontakt: [email protected]

Sidst redigeret: 21-08-2021